Fotograf Monica Nordh-Halldén

Aktiviteter under 2014

15 augusti hade vi vår årliga RÄKFROSSA i Café Älvans lokaler i Mellerud. 27 glada medlemmar frosade i räkor och annat tilltugg under glada skratt. Kaffe/The och kaka till efterrätt.

20 augusti startade vårt varmvattenbad i Rådahallen, onsdagar kl 12.00-13.00. Sista baddag för teminen 17 december.

21 augusti startade ÖPPET HUS kl 13.00-15.00 där vi bjuder på fika och har en trevlig gemenskap och information om våra "reumatiska besvär" för den som så önskar. Sista träffen blir 18 december.

19 september firade vi 35-årsjubileum med goda smörgåstårtor, kaffe/the, kaka ochtrevlig undehållning av3 glada spelmän. Vi var ett 20-tal personer även denna kväll i Café Älvans lokaler.

30 september var vi på vårt bad och friskvårdscentrum, Rådahllen, där vi fick höra vår fysioterapeut berätta om sin verksamhet och praktiskt visade oss den. Badet med varmvattenbassäng och bubel/massagepool visades och grymmet också. Avslutningsvis fick vi ta del av Sun-Liks härliga "strand och solmiljö". Vi var glada för de personer som kom!!!

18-19 oktober Mellerudsmässan. Vi står i B-hallen Lördag kl 10.00-16.00 Söndag kl 10.00-15.00. Se bild.

12 november Läkarföreläsning av Klaus Stein. Inställd pga resa till Afrika, (Ebola)

6 december JULFEST IOGT-lokalen. Mer info kommer.

50 000 starka skäl att bli medlem

Bli medlem!